+420 776 333 082
info@multitoys.cz

Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy:

1- Vybrali jsme zboží, ale objednávka nejde odeslat?

  • Zkuste si překontrolovat, jestli máte všechny informace označené hvězdičkou vyplněné a jestli nejsou třeba zadané špatně.

2- Když vypisuji objednávku, nejde mi zadat PSČ?

  • Pokud zadáváte objednávku pro firmu, uveďte prosím PSČ lokální a ne sídla firmy např. v zahraničí. Pokud objednáváte pouze domu a přesto Vám nejde zadat PSČ, zadejte např. 11000 a napište Váš problém do poznámky i se správným PSČ.

3- Musím vyplňovat i dodací adresu?

  • Nemusíte, pokud se neliší od adresy fakturační.

4- A co když bydlím na adrese s číslem popisným např. 114e a to e nejde zapsat?

  • Zapište do čísla popisného pouze číslo domu a zbytek objasněte v poznámce.

5- Jsem ze Slovenska a nejde mi do objednávky vypsat poslední číslo telefonního čísla?

  • Zadejte číslo bez nuly na začátku. Na Slovensku rozváží zásilky slovenský kurýr, který přes přepravní společnost GLS SK má již celé číslo vyplněné.

6- Nejde mi změnit počet kusů?

  • Aktualizujte stránku pomocí Ctrl+R nebo klávesou F5, použijte u počtu produktů šipku nahoru nebo dolu a klikněte kamkoliv jinam na stránce a počet kusů se aktualizuje.

7- Proč máte různou cenu u stejných produktů?

  • Protože zboží dostáváme od několika různých dodavatelů, abychom udržovali co nejvíce kusů skladem. Zboží máme od dodavatelů posíláno na stránky importním souborem, každý dodavatel má svou cenu a proto se cena na stránkách se tedy liší tím, od koho zboží objednáme. Je však na Vás, za jakou cenu objednáte.

8- Nepřišlo mi potvrzení o objednávce na email?

  • Pravděpodobně byl zadaný špatný email, proto doporučujeme důkladně překontrolovat všechny údaje, před uzavřením objednávky. Stejně tak se může stát, že se Vám nebudeme moci dovolat.

9- Objednávka byla dokončena, přišel potvrzující email, ale nepřišli žádné další informace?

  • Objednávka se zpracovává, jakmile bude vše připraveno, zasíláme platební údaje, nebo už byla objednávka poslána na kompletaci na sklad. V případě, že by se vyskytla nějaká nesrovnalost nebo problém s objednávkou, budeme Vás kontaktovat emailem nebo telefonicky.

10- V jakém stavu je moje objednávka?

  • Na všech objednávkách usilovně pracujeme. O stavu vaší objednávky, Vás budeme informovat v nejbližším možném termínu. 

 11- Mám objednáno, ale chci něco přidat nebo ubrat?

  • Pokud chcete něco přidat, není třeba zasílat novou objednávku! Nebudeme vědět, objednávky patří k sobě. Raději nám zavolejte nebo napište email a společně se na přidání nebo ubrání dohodneme.

12- Kdy mohu svojí objednávku očekávat?

  • Objednávky, pokud je vše v pořádku, odesíláme cca 3 - 5 pracovní den od objednání. Pokud na zboží vyloženě spěcháte, můžeme za příplatek 99Kč, vyřídit Vaší objednávku přednostně před ostatními.
  • Ve Vánočním čase se může objednávka zdržet. Nicméně na Vaší objednávce stále pracujeme, pro další informace nás kontaktujte. 

13- Můžu zaplatit kartou?

  • Platbu lze provézt pouze převodem z účtu na účet, nebo zboží zasíláme na dobírku.

14- Můžu při osobním odběru platit kartou?

  • Bohužel nemáme na provozovně terminál, tudíž platbu lze provézt předem na účet a zboží vyzvednout, nebo hotově při přebírání zboží.

15- Chtěl bych zboží reklamovat?

  • Zboží, které chcete reklamovat/vrátit do 14 dní, je třeba zaslat na naši adresu:

          Josef Pakantl - Hračky
          Skorotická 713
          40001 Ústí nad Labem

  • K reklamovanému/vrácenému zboží přiložte, prosím, kopii Vaší faktury. Do kopie faktury napište krátký popis závady/důvod proč zboží vracíte (např. vrácení v zákonné lhůtě 14 dní) a způsob vyřízení reklamace (výměna, vrácení peněz).
  • Doporučujeme napsat vždy i číslo účtu, na které budeme peníze vracet za vyreklamované/vrácené zboží, v případě, že výrobek již nebude skladem, nebo nepůjde opravit či vyměnit.
  • Urychlíte tím způsob vyřízení Vašeho požadavku. Reklamace vyřizuje: Michaela Bendová, odd. fakturace a reklamací email: reklamace@multitoys.cz

16- Zboží, které mi přišlo, nefunguje?

  • Zkuste si podrobně pročíst manuál, vyměnit baterie za alkalické nebo prohlédněte zboží, jestli nemá nějakou bezpečnostní pojistku. U značkových výrobků jako je Mattel, Fisher Price, atd. je pojistka, či zkušební mód, který je třeba přepnout do pozice ON.

17- Potřeboval bych zboží zaslat na fakturu. Jde to?

  • Zboží zasíláme pouze převodem na účet nebo na dobírku. Fakturu vydanou pro firmy, Mateřské školy, Základní školy, atd. zasíláme na vyžádání a předchozí domluvě se splatností 5 dní.

18- Lze vybrat určitý druh či barvu zboží? 

  • Pokud není na výběr druh či barva výrobku přímo na kartě, jedná se vždy o druh či barvu z dostupných skladových zásob.

19- Co znamenají zkratky ASST, 6 druhů v krabici, 18 ks v boxu, displ. 6 kusů...

  • ASST - assortní zboží. Dodání zboží dle skladových zásob bez určení druhu či barvy.

           Pokud není uvedeno jinak, vždy se jedná o 1 kus výrobku, který si u nás objednáváte.

Pro Váš pohodlnější nákup a analýzu návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto eshopu s tím souhlasíte. Další informace